پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز

پاورپوینت-تحلیل-ارتعاشی-تایر-اتومبیل-به-علت-ضربه-دست-انداز

پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 825 کیلوبایت
قیمت: 14400 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز،
در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
معلومات تئوری
مدل تایر
تاثیر ساختار تایر روی انرژی ارتعاشی
بررسی نتایج ساختار تایر
تاثیر دیواره
تاثیر tread block دفرمه شده و جرم tread ring
آنالیز حساسیت ساختار تایر روی انرژی ارتعاشی
نتایج
منابع


بخشی از متن پاورپوینت:
چکیده:
ارتقا راحتی رانندگی خودرو لازمه توجه به توسعه تکنولوزی ساخت اتومبیل است. به همین منظور بسیاری از کارشناسان در حال مطالعه ارتعاش خودروهای رانندگی معمولی هستند تا راحتی رانندگی خودروها را توسعه دهند.

در این پژوهش ویژگی‌های ارتعاشی تایر اتومبیلی که از روی یک گوه یا تسمه می‌گذرد آنالیز می‌شود. نمونه
تایر خودرو از طریق تحلیل عددی و روش تجربی بررسی می‌شود. تایر اتومبیل یک
سیستم با هفت درجه آزادی فرض می‌شود و نتیجه آن فاکتور طراحی تایر محسوب می‌شود و نتایج این آنالیز ثابت کرده است که فاکتور طراحی تایر پیشنهاد شده
انرژی ارتعاشی چرخ و تایر را کاهش می‌دهد.

مقدمه:

کنترل
صدا و راحتی رانندگی خودرو برای سال‌ها مورد علاقه کارشناسان بوده است
و تعداد زیادی از مطالعات در کاهش ارتعاش عمدتا در محدوده فرکانس 100 –
20هرتز انجام شده است. در میان انواع ارتعاشات خودرو، ارتعاش گروه‌های
تعلیق مانند سیستم فرمان و مکانیزم تعلیق به دو نوع کلی تقسیم بندی می‌شود: ارتعاش جسم صلب جرم و فنر و جرم بدون فنر و ارتعاش سفتی قسمت‌هایی که از
این سیستم بجای یک مدل  ارتعاشی تشکیل شده است.

ارتعاش جسم صلب جرم فنر و
جرم بدون فنر به طور زیاد به ارتعاش در محدوده فرکانس نسبتا پایین مربوط
است، ارتعاش سفتی بوسیله جرم و سفتی و نیروهای میراکننده که …

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.